Torsdag

        

Lydnad Njurunda

Platsläggande: 8 (yes, hon klarade den!)
Tandvisning: 10
Linförighet: 6.5 (MÅSTE börja träna om från början)
Läggande: 0 (jag som var för nervös och trodde att det var ställande)
Inkallning: 9
Ställande:9
Apportering: 8
Hopp över hinder: 8
Helhetsintryck: 8

146 poäng och ännu ett andra pris.
(hade jag sagt rätt kommande så hade vi haft ett första pris, vi är SÅ nära)

Vi får vara nöjda ändå, även om jag hoppats på ett första pris. Det som är positivt
var ju att inte Goa gjorde något fel utan hennes förvirrade matte :o) Vi kom totalt på
3e plats i lydnads ettan och fick välja pris mellan en pokal och en leksak.
Självklart ville Goa ha en leksak!

Än en gång har jag Fia och Angelica att tacka för stöd och värdefulla tips.


Kommentarer
Postat av: mammany & pappany

Guldtjejerna!

Övning ger färdighet!

Nästa gång så.......

Pusspå er

Å härligt med så bra träningskompisar de är värda guld !!!

2009-06-18 @ 21:18:15
Postat av: angelica

ni är så duktiga vännen! imorgon tar ni garanterat ett första pris! synd synd att jag inte kan följa... puss

2009-06-18 @ 23:08:19
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Karoline, Cino & Alf

Grattis och Kram

2009-06-19 @ 08:51:08
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Duktiga ni är!! Kul att läsa om framgångarna... :D

Kram

2009-06-19 @ 12:31:44
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0