En bra dag

En bra dag för Goa är när vi är ute en hel dag eller när vi är på djuraffären. Idag har alltså varit en bra dag för Goa, nästan 1 hel timme inne på djurmagazinet! Vi skulle dit för att köpa kam, borste och saxar för jag vill verkligen lära mig att trimma Goa själv. De hade 75kr rabatt på Goas hundmat så vi köpte en 15 kilos säck då fick vi en bra bok på köpet (tror jag ska beställa första boken). Mer saker som fick följa med hem var levergodis, oxöron och en rolig pipleksak.



Vi beställde även en svart spårsele från björkis...

Kommentarer
Postat av: aangelica

duktiga ni är! en sån där leksak har santoz också, fast den låter inte längre... kram till ni bästa!

2009-01-21 @ 18:20:37
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Karoline, Cino & Alf

Hahaha vilken skön pipleksak... Vi var också där.. jag och grabbarna, första gången Alf var in där, vi kom hem med ett vinter täcke till han..

Vi borde åka ut någon dag.

Cinos täcke passar säker..det är ju för sjutton du som har donat till det ;o)

Kram

2009-01-21 @ 19:29:50
URL: http://carolliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0