godmorron nackspärr

Vid den här tiden brukar jag egentligen sova vilket också Goa brukar - sömntutan våran. När jag nu steg upp ur sängen vaknade Goa till och sträckte på sig i sin biabädd. Masade sig upp med en suck som skulle kunna väcka grannarna, bara för att hon är så nyfiken på vad jag ska göra. Eftersom jag är så otroligt tråkig och sätter mig vid datorn (alltså inte går till köket där det finns mat som man kan få smaka) så lägger hon sig tillrätta på golvet. Då upptäcker hon att favorit bollen ligger liiiiite för långt bort. Men nu är hon så förbajjat trött så hon använder sina sista krafter till att endast flytta huvudet. Nu så kan hon somna gott. Eller...?

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sötaste Goa!! =) Och stackars dig vännen som inte fått sova inatt..usch för nätter utan sömn! Jag uppskattar dock att du kommenterar i min blogg under tiden. ;-)



Sötaste vännen jag hoppas dock att du får ta igen dig lite idag!

Kramar

P.s Ja bilden på barnen är jättehärlig! =)

2009-02-06 @ 09:39:16
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: lindalainen

Goa gumman.. Sötast i världen!

Förlåt att jag inte varit inne på ett tag.. jag ska bättra mig! Affe hälsar;) Vi brukar prata om dig och jag vet du saknar honom.. han saknar dig med..

Han säger att nästa gång Jag åker för att hälsa på så vill han så gärna följa.. Så vackra bilder och du.. Lycka till imorgon!! det kommer gå såå himla bra det vet ja!! Puss Puss!

2009-02-06 @ 11:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0