Lördagsgodis!

Jag blev så glad när Matte och Husse kom hem och sa att jag skulle få lördagsgodis, wiiho! Jag satte mig det allra allra finaste jag kunde och tittade på dem det ABSOLUT snällaste jag kunde. Men vad är det som händer?? Joo Matte ställer godiset på mitt huvud och säger: sitt still...  (?) Jag förstår ingenting, ska jag inte äta mitt godis? Jajaa bäst att göra som hon vill. Husse står vid diskbänken och skär fläskfileen, han tittar på mig och säger: duuuuuktig tjej! Hmm han var alltså också med på det här...! Jag tror inte att Matte måste balansera fläskfileen på huvudet innan hon får den av husse...



Jaa, så här i efterhand så var det värt det iallafall... SÅ GOTT!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahaha....duktiga Goa! Hälsa Matte att man inte får frestas sådär.. ;-)

2009-01-24 @ 18:42:07
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: mammany & pappany

Tycker nog att matte SKA balansera fläskfilén på huvudet.Nån rättvisa ska det väl vara!!.Hoppas det smaka smasssskens när du väl fick smaka.

2009-01-24 @ 19:05:11
Postat av: santoz

haha nää det tror itne jag heller goa att matte och husse gör, det gör i alla fall inte mina... jag måste sätta mig ner innan jag får mat och sen kan matte hålla på med annat och jag bara sitter där och kollar på matskålen och på matte eller husse, tasktigt?! ja!

inte sitter mamma o pappa och tittar på varann innan dom äter eller säger varsågod till varann! konsigt detta tjejen min. men det är ju lika bra att göra som dom säger, annars får man ju aldrig maten!

måste ses snart! puss santoz

2009-01-24 @ 19:40:04
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0