Ytterdörren

Har haft ett projekt här hemma, att måla insidan på ytterdörren. När jag ÄNTLIGEN var klar efter 5-6 målningar (och det sista lagret extremt noga målat) så kommer jag på medan jag tvättade av mig att jag glömt att ställa en stol för dörren så att inte Goa skulle gå dit. Men gissa vem som redan hunnit dit och ligger tryckt uppefter dörren... Japp, Goa gumman. Så det var bara att duscha Goa och sedan försöka torka bort alla hundhår som fastnat i färgen på dörren och sedan börja måla om igen...



Goa med vit rygg...

    
Hallen före och efter.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men sötaste hunden då!!

2009-04-08 @ 19:04:37
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Rebus

Ännu finare hall när man ser dörren före och efter.Å du det kunde du väl vänta dig av en hund

2009-04-08 @ 19:41:44
Postat av: Johanna

Psst... dörren blev juh supersnygg! Duktiga du!

2009-04-08 @ 21:18:50
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0